صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار اصلی 


نسخه چاپي

راه اندازی سامانه سخا در شرکت گاز استان اصفهان

سامانه خدمات الکترونیکی(سخا) برای ارائه خدمات 22 گانه شرکت گاز استان اصفهان طراحی و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی، سامانه خدمات الکترونیکی شرکت گاز استان اصفهان (سخا) سامانه ای که با هدف افزایش رضایتمندی مشترکین توسط کارشناسان واحد فناوری اطلاعات این شرکت طراحی شده و برای ارائه خدمات از طریق دفاتر پیش خوان دولت در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در این سامانه قابلیت ارائه خدمات 22 گانه که از سوی ستاد شرکت ملی گاز ایران تعریف شده است وجود دارد .

سید مصطفی علوی، افزود با اشاره به مرتبط بودن برخی از خدمات گازرسانی و فرآیندهای اشتراک پذیری گاز طبیعی، با سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری اصفهان، گفت: مشترکین برای دریافت برخی خدمات گازرسانی الزاماً می بایست اطلاعاتی را یکبار در این دو سازمان مذکور، بار دیگر در دفاتر پیشخوان و یک بار نیز در شرکت گاز ثبت نمایند ولی با استفاده از این نرم افزار، ثبت اطلاعات تکراری در دفاتر پیشخوان حذف شده و دسترسی کامل به اطلاعات مشترکین در این دفاتر میسر خواهد شد.

علوی، بیان داشت: این نرم افزار به صورت یکپارچه و خودکار اطلاعات مشترکین را در سامانه جامع (billing) شرکت گاز استان اصفهان نیز ثبت خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه در حال حاضر از خدمات 22 گانه این شرکت پنج خدمت شامل؛ اشتراک پذیری، ارائه قبوض المثنی، محاسبه گاز بهاء، تغییر ظرفیت کنتور و تقاضای تفکیک واحدها، در دفاتر پیشخوان ارائه می گردد گفت: تا دهه مبارک فجر سالجاری تمامی 22 خدمت در دفاتر پیش خوان سراسر استان ارائه خواهد شد.

وی، کاهش مراجعات حضوری مردم به شرکت، کاهش حجم شکایات و نارضایتی از ارائه خدمات، حذف خطاهای انسانی، کاهش هزینه پشتیبانی نرم افزار و بومی سازی خدمات را مهمترین مزیت های نرم افزار سخا عنوان کرد و گفت: بزودی محتوا و چگونگی بهره برداری از این نرم افزار به تمامی متصدیان دفاتر پیش خوان در سراسر استان آموزش داده می شود.

 

  • تاریخ درج خبر :
  • شنبه ٢ آذر ١٣٩٨ - ٠٩:٢٨
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 1085
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 





تصاویر منتخب