صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار اصلی 


نسخه چاپي

صدور مجدد گواهینامه سیستم های مدیریتی در شرکت گاز استان اصفهان

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان از موفقیت این شرکت در صدور مجدد گواهینامه های سیستم های مدیریت کیفیت ایزو 9001، مدیریت آموزش ایزو 10015، مدیریت رضایتمندی شکایات مشتریان ایزو10002 و مدیریت رضایتمندی مشتریان ایزو 10004 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سید حسن موسوی، بابیان اینکه استاندارد بین المللی ایزو ۲۰۱5: 9۰۰1 بر اساس اصول مدیریت کیفیت تدوین گردیده و در حال حاضر آخرین ویرایش الزامات سیستم های مدیریت کیفیت می باشد گفت: این استاندارد بر روی اصولی همچون تمرکز بر مشتری، رهبری، مشارکت کارکنان، رویکرد فرآیندی، بهبود، تصمیم گیری مبتنی بر شواهد و مدیریت ارتباطات تاکید دارد.

وی،با اشاره به استقرار ایزو 9001:2008 درشرکت گاز استان اصفهان طی سال های گذشته، تصریح کرد: شرکت گاز استان اصفهان با اعتقاد به ارتقای سطح کیفی فعالیت ها حفظ و صیانت از محیط زیست و سرمایه های انسانی و همچنین تعهد به رعایت حقوق تمامی ذی نفعان می کوشد تا با ایجاد یک سازمان متعالی و یادگیرنده با تلاش تمامی کارکنان خود در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک خود حرکت نماید.

موسوی، گفت: یکی از عناصرکلیدی موفقیت سازمانی رضایت مشتری از نحوه ارائه خدمات و محصولات آن دانست و افزود: اندازه گیری و پایش رضایت مشتری اجتناب ناپذیر است چرا که نتایج حاصل از این ارزیابی می تواند به شناسایی فرصت های بهبود در راهبردها، محصولات و فرآیندهای سازمان منجر شود.

وی، با اعلام اینکه شرکت گاز استان اصفهان موفق به صدور گواهینامه استاندارد ایزو 9001:2015(سیستم مدیریت کیفیت) و ایزو 10015:1999 (سیستم مدیریت آموزش کارکنان) شد، توانست گواهینامه سیستم های مدیریت رسیدگی به شکایات(ایزو 10002:2018) و مدیریت سنجش رضایت مشتریان( ایزو 10004:2018) را بر اساس آخرین ویرایش آن ها (2018) دریافت نماید.

تفکر مبتنی بر ریسک، دانش سازمانی، شناخت بافت سازمان و محیط اطراف آن، توجه به نیازها و انتظارات ذی نفعان و مدیریت تغییراز موضوعات جدیدی است که در ویرایش 2015 استاندارد ایزو 9001 مطرح شده است.

سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان، اخذ این استاندارد ها را مرهون تلاش های بی شائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخش های مختلف این شرکت دانست و افزود: رضایت مندی مشترکین و ارائه خدمات بموقع و همچنین پاسخگویی مناسب و پایش آن یکی از اولویت های اصلی شرکت گاز بوده که اخذ این گواهینامه سندی بر تعهد مشتری مداری و پایبندی این شرکت در ارائه اهداف تعیین شده می باشد.

 

  • تاریخ درج خبر :
  • يکشنبه ١٠ شهريور ١٣٩٨ - ١٢:٤٥
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 100
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 





تصاویر منتخب