[Part_Marquee]
جمعه 29 تير 1397   13:28:36

نظرات انتقادات شکایات


سامانه ارتباط با مشتریان

مشاهده گازبهاء

   مشاهده قبض گاز

بازدید از این بخش:

تعداد بازديد اين صفحه: 8314

كانال هاي ارتباطي با روابط عمومي
روش رسيدگي به شکايات  
در ابتدا شکایات از طریق سیستم تلفن گویا ، پیام کوتاه ، سایت شرکت گاز ، تلفن مستقیم روابط عمومی و همچنین به صورت حضوری دریافت می گردد.سپس شکایات( درآخر وقت اداری همان روز)کنترل میشود،در صورت آماده بودن پاسخ از طرف روابط عمومی ،همان روز پاسخ داده میشود و در صورت نیاز به کارشناسی بیشتر ،طی 24 ساعت به شکایت کننده اعلام نتیجه می گردد.ضمناً در صورت نیاز به حضور مشترک ،به اطلاع رسانده میشود که به واحد مربوطه مراجعه و نتیجه از طرف روابط عمومی پیگیری می گردد.
کانال های ارتباطی با روابط عمومی 

 

سامانه پیام کوتاه 30003194

تلفن واحد روابط عمومی

36279869

سیستم تلفن گویا

36286363

تلفن شکایات 36274029

شرکت گاز استان اصفهان به منظور پاسخگویی به سؤالات مشترکین شماره تلفن هایی را در اختیار عموم مشترکین محترم قرار داده است.مشترکین محترم می توانند ضمن تماس با شماره تلفن های اعلام شده، سؤالات خود را مطرح نمایند. 

سیستم تلفن گویا جهت اعلام گاز بهاء مشترکین ، ثبت شماره کنتور ، دریافت شکایات و نظرات و غیره می باشد.

شایان ذکر است خدمات جدید سامانه پیام کوتاه نیز به زودی اطلاع رسانی میگردد.

شماره های 5 رقمی جدید تلفن گویای شرکت گاز استان اصفهان

38132 


ravabet_omumi@nigc-isfahan.ir:ارتباط با روابط عمومی;
    شماره تلفن5رقمی اداره مرکزی:38132   خارج از استان اصفهان38132-031
       

;شماره تلفن گویا روابط عمومی: 36286363; شماره تلفن روابط عمومی: 36279869


مجری سایت : شرکت سیگما