[Part_Marquee]
يكشنبه 25 آذر 1397   08:45:39

نظرات انتقادات شکایات


سامانه ارتباط با مشتریان

مشاهده گازبهاء

   مشاهده قبض گاز

بازدید از این بخش:

تعداد بازديد اين صفحه: 134

بهره برداری از سیستم بی سیم نوین در راستای امدادرسانی متمرکز و مکانیزه در نواحی گازرسانی 
طرح جدیدی از سیستم مکالمات بی سیمی درحوزه امدادرسانی گاز به صورت پایلوت در شهرستان نطنز اجرایی شد. به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان 
-------------------

برای اولین بار در کشور راه اندازی شد؛
بهره برداری از سیستم بی سیم نوین در راستای امدادرسانی متمرکز و مکانیزه در نواحی گازرسانی
 
طرح جدیدی از سیستم مکالمات بی سیمی درحوزه امدادرسانی گاز به صورت پایلوت در شهرستان نطنز اجرایی شد.
به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در خصوص این طرح نوین مخابراتی بیان داشت: در حال حاضر با توجه به وسعت جغرافیایی و عوارض زمینی که موجب پوشش ناکافی در سیستمهای رادیوئی و مکالمات بی سیمی می شود، امدادرسانی گاز به صورت غیر متمرکز و محلی انجام می شود، بدین صورت که پس از تماس مشترک با شماره 194، ارتباط مشترک با مرکز امداد همان منطقه برقرارشده و اقدامات بعدی نیز توسط امدادگر همان منطقه پیگیری و انجام می شود و این روال امکان مدیریت و پشتیبانی از مرکز زون را ندارد .
مصطفی علوی گفت: شرکت گاز استان اصفهان برای اولین بار در کشور طرح مخابراتی را به صورت پایلوت در شهرستان نطنز راه اندازی کرده که طی این طرح، تمامی ارتباطات194 مشترکین به مرکز امداد زون شهرستان منتقل شده و امکان مدیریت ناوگان امدادی و هدایت آن فراهم شده و در عین حال سیستم جدید بی سیم شبیه سازی شده نیز به مدد امدادگران آمده است .
وی، افزود: شهرستان نطنز ، شامل ادارات نطنز، بادرود، خالد آباد و طرق رود است که درحال حاضر تماس های 194 هر سه شهر به مرکز امداد نطنز منتقل شده و از این مرکز ، ناوگان امدادی هدایت وکنترل می گردد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، عدم پاسخگویی مناسب به تماس های مشترکین با توجه به تک نفره بودن پست های امدادی، شفاف نبودن عملکرد واحدهای امدادی، عدم ثبت و ضبط تماس ها و حرکت ناوگان امداد، عدم امکان هدایت و کمک رسانی از یک نقطه مرکزی و بستر ارتباطی نامطلوب جهت مکالمات بی سیم امداد  را از معایب سیستم 194 قبلی در شهرستان نطنز عنوان کرد.
وی، بیان داشت: در این طرح جدید از سامانه های نرم افزاری کاربردی نظیر سامانه مکانیزه امداد و سامانه بی سیم شبیه سازی شده استفاده شده که سامانه بی سیم آن با استفاده از زیرساخت مخابراتی APN و بدون نیاز به سرمایه گذاری جهت خرید تجهیزات سخت افزاری پر هزینه ای اعم از راه اندازی دکل های مخابراتی، Repeater، بی سیم های دستی، شارژر، باطری و ... با بهره گیری از زیرساخت مخابراتی کشور، برقراری ارتباطی با کیفیت را در محیطی امن مهیا می سازد.
علوی تاکید کرد: این سامانه علاوه بر دارا بودن امکانات بی سیم های آنالوگ و دیجیتال نظیر ضبط مکالمات، ثبت زمان و مکان مکالمات، ارتباط با تلفن داخلی Voip و .... قابلیت سفارشی سازی بر اساس نیاز سازمان را دارد.
وی، در خصوص بخش های مختلف این نرم افزار گفت: این سیستم شامل نسخه سرور( مربوط به بانک اطلاعاتی و وب سرویس با قابلیت ضبط مکالمات )، نسخه اپراتوری تحت ویندوز( جهت کاربری اپراتور پاسخگو با قابلیت ارائه پنل مدیریتی تحت وب) و نسخه اندرویدی جهت کاربری امدادگران (با قابلیت نصب بر روی تجهیزات پرتابل با سیستم عامل اندروید 5 به بالا به روی تبلت و گوشی همراه) می باشد که بسته های اطلاعاتی را روی بستر 3G ، 4G و LTE با بخش سرور مبادله می کند .
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، پوشش سراسری کل کشور (پوشش اپراتورهای تلفن همراه) و استفاده از زیر ساخت مخابراتی امن با مجوز پدافند غیر عامل، ارتباط صوتی سریع و ایمن با استفاده از PTT شبیه سازی شده بر روی دستگاه اندروید و ویندوز، قابلیت قفل کردن تلفن همراه و دسترسی اختصاصی به امکانات و نرم افزار مورد نیاز ،هزینه بسیار پایین راه اندازی وبرخورداری از امکانات بی سیم های آنالوگ و دیجیتال(DMR) را از مهمترین مزایای این سیستم برشمرد .
وی، همچنین ایجاد گروه بندی(کانال)جهت تفکیک کاربران بر اساس مناطق مختلف امدادی و یا گروه های کاری ، بهره مندی از قابلیت های پروتکلSIP   و اتصال به تلفن های داخلی سازمان، قابلیت ارتباط با بی سیم های موجود در سازمان و دیگر امکانات سفارشی مورد نیاز سازمان را از قابلیت های آتی این سیستم اعلام نمود.
علوی افزود: با پیاده سازی طرح جدید امداد اهدافی شامل: یکپارچه سازی و متمرکز نمودن تماس های ورودی 194، نظارت و هدایت بر ناوگان امدادی و انتقال اطلاعات فنی از مرکز، شفاف سازی عملکرد بخش های مختلف واحد امداد (اپراتور ها و امدادگران سیار)، ایجاد بستر ارتباطی مناسب با پوششی جامعتر درمناطق شهری و کوهستانی، ارسال و دریافت پیام از مرکز کنترل به واحدهای سیار و برعکس، اطلاع رسانی و پاسخگویی خودکار به مشترکین بر مسیرهای  مشخص که منجر به قطع گاز شده، تهیه گزارشات مدیریتی از عملکرد امداد و بایگانی اطلاعات و بهبود و تصحیح نحوه ی برخورد با مشترکین محقق شده است.
 
 
  

ravabet_omumi@nigc-isfahan.ir:ارتباط با روابط عمومی;
    شماره تلفن5رقمی اداره مرکزی:38132   خارج از استان اصفهان38132-031
       

;شماره تلفن گویا روابط عمومی: 36286363; شماره تلفن روابط عمومی: 36279869


مجری سایت : شرکت سیگما